Buig

oktober 12, 2007 leemans

Zoals jullie wellicht weten is Mr. Leemans verheven tot goddelijke en verlichte hoogtes die gewone stervelingen, zoals u en ik, niet eens zouden kunnen bereiken in wel duizend levens.

Opdat jullie haar beter zouden kunnen aanbidden schenk ik jullie hierbij een magnifieke afbeelding van Hare Hoogheid.

Als jullie goed kijken, dan lijkt het alsof haar ogen jullie steeds volgen.

Leemans Krishna

Mochten haar ogen je niet precies volgen dan komt dat omdat jullie niet goed bewegen, nooit omdat Hare Verhevenheid niet alwetend, alkunnend en almachtig zou zijn.

Entry Filed under: Mevrouw Leemans zegt

One Comment Add your own

  • 1. hoore  |  oktober 19, 2007 om 2:49 pm

    Denkt U niet dat het moeilijk uit te maken valt tot waar het domein van mevrouw Leemans zich uitstrekt en waar het precies ophoudt? Ik heb in Deurne gewoond van mei 2000 tot +- mei 2001 en heb dus regelmatig tijdens het wachten op bus of tram op de foto van mevrouw Leemans staan kijken maar ik herinner mij niet dat ze een man was. Sorry maar ik heb geen tijd om heel Uw blog te lezen (LOL)!


Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagina's

Categorieën

Kalender

oktober 2007
M D W D V Z Z
« Jul   Feb »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
